Ναι, όλα τα προϊόντα που διατίθονται στο adorakids.gr είναι αυθεντικά και καινούρια. Οι άμεσες και εδραιωμένες μας σχέσεις με brands, κατασκευαστές και εξουσιοδοτημένους εμπόρους το επιβεβαιώνει.

Λυπόμαστε, κάθε παραγγελία που λαμβάνουμε εκτελείται αυτόματα και δεν μπορεί πλέον να ακυρωθεί. Το πακέτο μπορεί να επιστραφεί όπως υποδεικνύεται στην Πολιτική Επιστροφών μας.

Θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης όταν η επιστροφή σου γίνει δεκτή από την αποθήκη μας και γίνει η επιστροφή των χρημάτων σου.

Για λόγους ασφαλείας δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε επιστροφή χρημάτων σε διαφορετική πιστωτική κάρτα από αυτήν που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.

Δυστυχώς όχι. Κάθε παραγγελία διεκπεραιώνεται αυτόματα και όταν ληφθεί δεν είναι δυνατή η τροποποίησή της. Για να αγοράσεις επιπλέον προϊόντα πρέπει να κάνεις μια νέα παραγγελία. Για να επιστρέψεις προϊόντα σε παρακαλούμε να συμβουλευτείς την Πολιτική Επιστροφών μας.

Φυσικά! Μπορείς να πλοηγηθείς στην βελτιστοποιημένη έκδοση του ιστότοπού μας για κινητές συσκευές και tablet.

Οι Κωδικοί προσφορών του adora.gr σου δίνουν πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις.

Για να λαμβάνεις τους Κωδικούς προσφορών μας γίνε συνδρομητής στο adorakids.gr newsletter. Για να επωφεληθείς από μια προσφορά, πληκτρολόγησε τον κωδικό στο κατάλληλο πεδίο κατά την πληρωμή και κάνε κλικ στο “Νέο Σύνολο”. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένας adoracode για κάθε παραγγελία.

Εάν ο κωδικός αποδειχτεί άκυρος, έλεγξε στο newsletter τις ημερομηνίες ισχύος της προσφοράς καθώς και για ποιές κατηγορίες προϊόντων ισχύει.

Εργαζόμαστε ακολουθώντας τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των αρμόδιων αρχών, τηρώντας σχολαστικά όλα τα μέτρα πρόληψης και προστασίας έναντι του κορωνοϊού.

Σε αυτήν την ενότητα θα βρεις τις απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα που δεχόμαστε σχετικά με τις αγορές από το adorakids.gr.

ΕΊΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΊΣ ΟΙ ΑΓΟΡΈΣ ΑΠΌ ΤΟ adorakids.gr;

Εργαζόμαστε ακολουθώντας τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των αρμόδιων αρχών, τηρώντας σχολαστικά όλα τα μέτρα πρόληψης και προστασίας έναντι του κορωνοϊού.

ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΉΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΜΟΥ;

Λόγω των τελευταίων εξελίξεων, η αποστολή της παραγγελίας σου μπορεί να υποστεί κάποια καθυστέρηση σε σχέση με τα κανονικά μας χρονοδιαγράμματα.
Θα λάβεις ένα email όταν σταλεί η παραγγελία σου.

ΠΌΤΕ ΘΑ ΛΆΒΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΤΩΝ ΧΡΗΜΆΤΩΝ ΜΟΥ;

Λόγω των τελευταίων εξελίξεων, οι χρόνοι επεξεργασίας των επιστροφών μπορεί να είναι μεγαλύτεροι από τους συνηθισμένους. Θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης όταν η επιστροφή σου γίνει δεκτή από την αποθήκη μας και γίνει η επιστροφή των χρημάτων σου.

Εάν η παραγγελία έχει πληρωθεί με PayPal ή πιστωτική κάρτα, το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό από τον οποίο έγινε η πληρωμή. Για λόγους ασφαλείας, δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων σε διαφορετικό λογαριασμό.

Εάν έχασες την ετικέτα επιστροφής με την προτυπωμένη διεύθυνση, απλά κατέβασε την από το site μας – επικοινώνησε μαζί μας στο 210 3000118.

Συμπλήρωσε το όπως υποδεικνύεται παρακάτω:

  • επέλεξε την Υπηρεσία “Standard”(Τυπική) και “Receiver” (Παραλήπτης) κάτω από τους όρους πληρωμής
  • υπόδειξε τον κωδικό _____ ως τον αριθμό λογαριασμού μας στην courier του παραλήπτη
  • στείλε το προϊόν προς επιστροφή στην παρακάτω διεύθυνση:
    _______________________

Βεβαίως, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ίδιο κουτί και την ετικέτα με την προτυπωμένη διεύθυνση.

Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία επιστροφής προϊόντων στη σελίδα Πολιτική επιστροφών.

Χαιρόμαστε που αποφάσισες να κρατήσεις τα προϊόντα που αγόρασες. Μην ανησυχείς: δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι, ούτε να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Εάν επιθυμείς να καταργήσεις τον  Λογαριασμό σου, παρακαλούμε Επικοινώνησε μαζί μας.

Εάν το adora.gr δεν αναγνωρίζει τη διεύθυνση e-mail ή τον κωδικό πρόσβασής σου, βεβαιώσου ότι βρίσκεσαι στο σωστό site, έχεις δώσει το σωστό email και password.

Εάν ξέχασες τον κωδικό πρόσβασής σου, κάνε κλικ στο σύνδεσμο “Ξέχασες τον κωδικό σου;” στη σελίδα Login (Σύνδεση) και ακολούθησε τη διαδικασία για να τον αλλάξεις.

Για περαιτέρω βοήθεια, επικοινώνησε μαζί μας στο: θα σε εξυπηρετήσουμε ευχαρίστως.

Η συμπλήρωση του Εντύπου Επιστροφής από κινητή συσκευή είναι δυνατή μόνο εάν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης.  

Εάν έχεις ήδη έναν λογαριασμό, μπες στο adorakids.gr σου από κινητό,και επίλεξε το προϊόν που επιθυμείς να επιστρέψεις ή να αλλάξεις από την ενότητα Η Παραγγελία μου.

Εναλλακτικά, συμπλήρωσε το Έντυπο Επιστροφής από το desktop.

Μπορείς να ελέγχεις την κατάσταση της παραγγελίας σου και να παρακολουθείς την παράδοσή της οποιαδήποτε στιγμή. Πληκτρολόγησε τον αριθμό παραγγελίας που έλαβες μέσω e-mail στη σελίδα Παρακολούθηση παραγγελίας . Εάν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείς να βρεις όλες τις πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σου στον λογαριασμό σου adora.gr. Δεν έχεις ακόμη λογαριασμό; Κάνε εγγραφή τώρα για να απολαμβάνεις αποκλειστικές υπηρεσίες.

Χρόνος Παράδοσης

Τα έξοδα αποστολής για την παραγγελία σου ισούνται με τη χρέωση υπηρεσίας συν την επιπρόσθετη χρέωση ανά προϊόν. Δεν θα έχεις κανένα επιπλέον κόστος κατά την παράδοση.

Η UPS είναι η εταιρεία ταχυμεταφοράς courier που χρησιμοποιούμε για όλες τις αποστολές μας. Μόλις η παραγγελία σου αποσταλεί από την αποθήκη μας στην Ιταλία, θα λάβεις ένα email που θα περιέχει τον αριθμό εξέλιξης της παραγγελίας σου. 

Η αποθήκη μας είναι κλειστή για αυτήν την αργία. Παρακαλούμε κάνε ανάλογα το πρόγραμμά σου καθώς αυτές τις ημερομηνίες δεν θα αποστέλλονται παραγγελίες . Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται αυτόματα και δεν είμαστε σε θέση να επισπεύσουμε ή να καθυστερήσουμε τους χρόνους αποστολής.

Το adorakids.gr φροντίζει για το περιβάλλον και παραδίδει κάθε πακέτο σε σακούλες ανακυκλώσιμες ecobag.

Η σακούλα και όλα τα υλικά συσκευασίας συλλέγονται από περιβαλλοντικά, κοινωνικά και οικονομικά βιώσιμες συνθήκες. Μπορείς και εσύ να συμμετέχεις στην προσπάθειά μας να προστατεύσουμε το περιβάλλον: χρησιμοποίησε ξανά το ecobag για τις επιστροφές προϊόντων σου.

Εάν η παραγγελία σου δεν έχει παραδοθεί μέσα στην προβλεπόμενη περίοδο, σου προτείνουμε να:

  • ελέγξεις την κατάσταση της παραγγελίας: στην ενότητα Οι Παραγγελίες μου για τους εγγεγραμμένους χρήστες ή πληκτρολογώντας τον Αριθμό Παραγγελίας από το e-mail επιβεβαίωσης στη σελίδα Παρακολούθηση παραγγελίας
  • ελέγξεις ότι η διεύθυνση παραλήπτη για την παράδοση είναι σωστή – σε περίπτωση που έλειπες όταν ήρθε ο ταχυμεταφορέας speedex για την παράδοση, επικοινώνησε μαζί του στο 2310 000 000.

Για περαιτέρω βοήθεια, επικοινώνησε μαζί μας στο: θα σε εξυπηρετήσουμε ευχαρίστως.

Όλες οι παραγγελίες μας αποστέλλονται από τα κέντρα διανομής των συνεργατών μας. Το adora.gr διαθέτει εικονικό κατάστημα μόνο, αφού τα προϊόντα μας πωλούνται μόνο online. Και σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, όχι, δεν έχουμε κατάστημα ανοικτό στο κοινό και δεν έχουμε δική μας αποθήκη εμπορευμάτων!

Δυστυχώς, δεν είναι δυνατόν να επιλέξεις μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα. Μπορείς να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις απευθείας με τον ταχυμεταφορέα Speedex 2310 ____ για να συμφωνήσετε την ημερομηνία παράδοσης.

  • από τη σελίδα του προϊόντος, επέλεξε το χρώμα και το μέγεθος του προϊόντος που θέλεις
  • πρόσθεσε το προϊόν στο Καλάθι σου
  • όταν τελειώσεις το shopping, κάνε κλικ στο Καλάθι
  • επέλεξε τρόπο αποστολής και πληρωμής
  • πληκτρολόγησε τα στοιχεία της αποστολής και στην επόμενη σελίδα τα στοιχεία της πληρωμής
  • έλεγξε ότι οι πληροφορίες που μας παρείχες είναι σωστές και κάνε κλικ στο «Αγορά».

Σε περίπτωση που πληρώσεις με πιστωτική κάρτα, πριν ολοκληρώσεις την αγορά ενδέχεται να σου ζητηθεί και δεύτερη επαλήθευση ταυτότητας για να ληφθεί η εξουσιοδότηση της πληρωμής. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να συμπληρώσεις έναν κωδικό πρόσβασης μίας χρήσης, έναν κωδικό που αποστέλλεται με SMS ή να χρησιμοποιήσεις κάποια άλλη μέθοδο επαλήθευσης ταυτότητας, σύμφωνα με τους όρους έκδοσης της πιστωτικής κάρτας σου.

Μέσα σε λίγα λεπτά θα λάβεις ένα e-mail επιβεβαίωσης με τα στοιχεία της παραγγελίας σου. Από αυτή τη στιγμή και μετά η αποθήκη μας αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σου και όταν η παραγγελία σου αποσταλεί θα σε ενημερώσουμε πάλι μέσω e-mail.

Μπορείς! Συμπλήρωσε το Έντυπο Επιστροφής για κάθε παραγγελία και στείλε μας τα προϊόντα χρησιμοποιώντας ένα μόνο πακέτο και μια μόνο ετικέτα. Έτσι χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες μεταφοράς με τον καλύτερο τρόπο περιορίζοντας τις εκπομπές CO2!

Μέχρι να ολοκληρωθεί μια παραγγελία, τα προϊόντα που προστίθενται στο Καλάθι συνεχίζουν να εμφανίζονται ως διαθέσιμα στον ιστότοπό μας και μπορούν να αγοραστούν από κάποιον άλλο πελάτη. Εάν αυτό συμβεί πριν να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, θα λάβεις μια ειδοποίηση ότι τα προϊόντα δεν είναι πλέον διαθέσιμα. Ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή προσφέρουμε συλλογές από μοναδικά κομμάτια σε περιορισμένο αριθμό.

Έλεγξε τον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και βεβαιώσου ότι οι διευθύνσεις _____@adorakids.gr είναι στη λίστα των ασφαλών αποστολέων στον e-mail λογαριασμό σου. Αυτό θα εμποδίσει το φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας να μπλοκάρει τα μελλοντικά μας e-mails. Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί με αυτόν τον τρόπο, επικοινώνησε μαζί μας.

Η παραγγελία ετοιμάζεται:
Έχουμε λάβει την παραγγελία σου και έχουμε στείλει ένα email επιβεβαίωσης που περιέχει τον αριθμό παραγγελίας.

Η παραγγελία έχει αποσταλεί:
Μόλις η παραγγελία αποσταλεί από την αποθήκη μας, θα σου στείλουμε ένα e-mail επιβεβαίωσης της αποστολής της παραγγελίας με τον Αριθμό αποστολής για να μπορείς να παρακολουθείς την πορεία της παράδοσης του δέματός σου.

Μπορείς να ελέγχεις την κατάσταση της παραγγελίας σου οποιαδήποτε στιγμή πληκτρολογώντας τον Αριθμό παραγγελίας στη σελίδα Παρακολούθηση παραγγελίας. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν επίσης να βρουν όλες τις πληροφορίες που αφορούν τις παραγγελίες τους στον λογαριασμό τους.